Geen categorie

79% doet eerder zaken na ontvangst van een relatiegeschenk

Meten is weten! Relatiegeschenken als het perfecte marketinginstrument

Ken je de vier effecten van een relatiegeschenk! Onderschat niet de kracht van een relatiegeschenk wanneer u een evenement organiseert, klantenbinding wilt vergroten of juist nieuwe klanten wilt benaderen.

Onderzoek van de British Promotional Merchandise Association blijkt het volgende:

– 87% van de respondenten geeft aan dat ze een relatiegeschenk langer dan 12 maanden bewaren
– 80% van de respondenten geeft aan dat een relatiegeschenk bijdraagt aan Brand awareness
– 79% geeft aan eerder zaken te doen met een bedrijf na ontvangst van een relatiegeschenk
– 56% van de respondenten geeft aan dat een relatiegeschenk de mening over het bedrijf positief beïnvloed

Bovenstaande uitkomsten tonen aan dat het geven van het juiste relatiegeschenk uw organisatie veel kan opleveren.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *